Маркетингові дослідження, аналітика, аналіз споживчої поведінки

ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ

  • оцінка поточного обсягу ринку, його тенденцій;
  • аналіз конкурентного середовища та ринків збуту;
  • аналіз тенденцій розвитку ринку з прогнозом подальшого розвитку на 3-5 років;
  • оцінка ємності ринку і сегментів споживчого попиту;
  • оцінка і виявлення проблемних зон представлення бренду та його сприйняття споживачами;
  • розробка систем з управління брендом та збільшення динаміки попиту та пропозиції;
  • розробка ефективних кампаній з просування ТМ;
  • розробка програм лояльності до ТМ;
  • розробка нового товару (упаковки, назви) та виведення його на ринок.

 

 


Заповнити бриф

Інтернет-маркетиг, PR-кампанії, ATL & BTL

ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ

  • розробка маркетингових стратегій з реалізації кампанії on-line;
  • формування бізнес-планів, реалізація Інтернет-проектів;
  • реалізація контекстної реклами та маркетингу в соціальних мережах (SMM).

    Реалізація PR-кампаній
  • пошук і визначення сильних/слабких сторін, вразливих зон компанії/організації, пошук можливостей, згідно з поставленими цілями;
  • планування, розробка та реалізація заходів, спрямованих на цільові аудиторії і канали ефективного поширення інформації.

    PR-заходи
  • організація та проведення прес-заходів: прес-конференції, прес-ланчі, прес-тури, PR-акції, конференції, круглі столи.

    ATL & BTL заходи
  • консультація щодо ATL і BTL заходів. Організація, проведення та підтримка протягом року;
  • розробка рекламних матеріалів та POSM. Супровід виробництва.
Абонентське обслуговування, реалізація та супровід проектів

СОЦІАЛЬНІ ПРОЕКТИ

  • розробка концептуальних рішень, планування і реалізація, інформаційний супровід соціальних проектів;
  • інформаційний супровід проектів у сфері корпоративної соціальної відповідальності.

    Моніторинг ЗМІ
  • кількісний та якісний аналіз;
  • кліппінг публікацій, що вийшли;
  • короткі анотації матеріалів ЗМІ.

    Дизайн і креатив
  • креативні концептуальні рішення;
  • розробка фірмового стилю та брендбуку для ТМ.