Сектор |
Виробництво будівельних матеріалів з газобетону |
Причина звернення до консультанта |
Необхідність розширення ринків збуту та плани розвитку виробництва |
Мета проекту |
Залучення фінансування та зміцнення ринкових позицій |
Що зроблено |
Досліджено тенденції будівельної галузі України Проаналізовано ринок газобетону у контексті перспектив попиту та пропозиції Проведено огляд українських виробників газобетону: обладнання та потужності, показники діяльності, плани модернізації та розвитку Оцінено обсяг необхідних інвестицій у збільшення потужностей Розраховано грошові потоки Організовано залучення фінансування |
Результати для клієнта |
Вчасно залучене фінансування та правильна стратегія розвитку дозволили клієнту стати лідером ринку газобетону Київського регіону, залучити стратегічного інвестора (продукція заводу зараз відома під брендом Aeroc) |